2756
این روزا واسه فرار از بیهوده شیرینی و تنقلات خوردن سرکار با خودم هویج و سیب درختی ، بادوم درختی و مویز میبرم و راضی ام. حس خوبیه که من انتخاب میکنم چی بخورم و چیکار کنم نه موقعیتای اتفاقی.
دوباره بعد از یه هفته ورزش نکردن دو روزه برگشتم به روتین و همه چی عالیه🪐✨.
+ نوشته شده در ۱۴۰۴/۰۲/۱۵ ساعت 10:32 توسط Fαтιмα
|