دوست ندارم این دختره بهم پیام بده 😫😭.

دوست نننننننن ددداااااا ررررررمممممم.

تا ۱۲ سرکار بودم😮‍💨. خیلی از کارای دانشگاه عقب موندم یه دونه سفارش طراحی تراکت هم دارم اما خستمممم خوابم میاد.

فردا رو هم تعطیل نیستم فقط تا ساعت ۳ خونه ام، بعدش باید دوباره برم در مغازه تا ۱۲ حمالی.

خیلی پر خوری کردم امروز ، هر روز که پرخوری میکنم شب حالم بده عذاب وجدان دارم 😭