3066
امروز سرکار ساعت ۶ و نیم عصر به من ناهار دادن! توقع داشتن غر نزنم ، چه جوری وقتی گشنه بودم غر نزنم؟!
دیروز تا ۵ صبح بیدار بودم خوابیدم دوباره ۸ بیدار شدم . ساعت ۷ و نیم از سرکار اومدم خوابیدم تا ۱۱ و نیم.
با اینکه کلی کارام مونده و میدونم نمیرسم به ژوژمان ولی خسته بودم. چیکار کنم . الآنم باید پای سیستم بشینم تا صبح بیدار باشم واسه کلاس صبح ولی اگه ناامید شدم حتما میخوابم. خسته شدم.
انقد که واسه ناهار غر زدم کل انرژی امروز منو گرفت . خیلی غر میزنم جدیدا.
+ نوشته شده در ۱۴۰۵/۰۳/۲۴ ساعت 1:10 توسط Fαтιмα
|