3063
دلم برای تتلو هم تنگ شده ...
با این آهنگش دلم گرفت... هر روز فقط تتلو میتونم گوش کنم نمیدونم متاسفانه یا چی!!
امممم اون موقع سوم راهنمایی بودم از " یه چیزی بگو " فک کنم!
شاید یه ۱۲ سالی شاید بیشتر شاید کمتر .
من دیگه نمیتونم به این بغضه بگم نشکن...
امشب نمیدونم چی میگم دوباره .
+ نوشته شده در ۱۴۰۵/۰۳/۲۱ ساعت 1:29 توسط Fαтιмα
|