دلم برای تتلو هم تنگ شده ...

با این آهنگش دلم گرفت... هر روز فقط تتلو میتونم گوش کنم نمی‌دونم متاسفانه یا چی!!

امممم اون موقع سوم راهنمایی بودم از " یه چیزی بگو " فک کنم!

شاید یه ۱۲ سالی شاید بیشتر شاید کمتر .

من دیگه نمیتونم به این بغضه بگم نشکن‌...

امشب نمی‌دونم چی میگم دوباره .