اون موقع که game of thrones رو تموم کردم نتا قطع بود. Lucifer رو هم که شروع کردم نتا قطع بود .‌خلاصه تا فصل ۵ دیدم و از وقتی کلاسا شروع شد دیگه ندیدم. فقط امیدوارم زودتر کلاسا تموم شه تا دوباره وقت پیدا کنم ببینم . خیلی دوسش داشتم و دلم براش تنگ شده🥺.