3059
هفته ی پیش واقعا هفته ی خوبی بود. کلی خسته شدم و چشام گود افتاد اما به همه ی کارام رسیدم ، نمیدونم چرا از یکشنبه اینجوری شدم ، همش کسلم خوابم میاد ، دیروز ۸ رفتم خونه ، ۹ خوابیدم تا ساعت ۳. داداشم رفته بود پیش دوستاش ساعت سه اومد، اون موقع بیدارم کردن شام😐. حالا من گفتم اصلا شام نمیخورم دیروز خیلی بستنی و شیرینی و تخمه و لواشک و غذا و تنقلات خوردم 😫😫. دوباره خوابیدم تا ۸ صبح ، بیدار شدم امتحان مجازی داداشم رو دادم و دوباره خوابیدم تا ۹ و نیم . دیر هم اومدم سرکار ، همش خواب خواب خواب. از یکشنبه حساب کنیم تا الان سه روز رو از دست دادم. عیب نداره فدای سرم ، از امروز میچسبم به پروژه ها تا واسه ژوژمان آماده کنم. چیزی تا ژوژمان نمونده. البته شب قراره بریم خونه ی داییم. ولی قبل رفتن به قهوه میخورم که برگشتم تا ۴-۵ صبح بیدار باشم مسکات رو تموم کنم.
۵۴ کیلو شدم و باید این ۴ کیلو رو دوباره کم کنم . همه ی این ۴ کیلو توی دو سه هفته اضافه شده که مراعات نکردم. از امروز واقعا واقعا دیگه رژیم رو شروع میکنم دوباره ، از صبح هم فقط دانه چیا و یه چای و یه نسکافه خوردم.
رفتم سوپرمارکت محله مون رایس کیک خریدم میگه توهم رژیم میگیری مگه با این وزنت . بهش گفتم من اگه مراعات نکنم بوفالو میشم ۷۰ کیلو بودم الان اینم😫.